Nu ridica din sprâncene: știm din proprie experiență că poți obține rezultate mai bune, cu bani mai puțini, cu condiția să îi îndrepți în direcția bună! Asta am făcut pentru unul dintre clienții noștri – provider de cursuri de formare profesională în IT.Când am preluat contul, bugetele companiei erau generoase, dar rezultatele mult sub așteptări.
Ce am plănuit (pentru campaniile google)
Strategia noastră? După stabilirea obiectivului de business și definirea indicatorilor de performanță, am oprit „robinetul“ cheltuielilor și am optat pentru „irigare prin picurare“. Practic, am redirecționat banii exact acolo unde era mai multă nevoie de ei. Și am monitorizat și adaptat campaniile, astfel încât să ne îndeplinim obiectivele (agreate în prealabil cu clienții noștri).Cum am aplicat strategia la nivel de cont:
- Am redirecționat o mare parte din bugetele cheltuite pe Brand Awareness către campanii de Search&Display, cu obiective de lead generation.
- Am restructurat Grupurile de anunțuri, simplificând și dând o coerență contului de reclamă.
- Am meșterit la cuvintele-cheie din campanii.
- Am „igienizat“ căutările (instruind Google să nu afișeze bradul pe anumite cuvinte cheie).
- Am regândit anunțurile.
- Am schimbat strategia de licitație.
- Și nu în ultimul rând, am refăcut identitaea grafică, folosind vizualuri frumoase, create de designeri de prestigiu.