Ce înseamnă Google Ad Grants?
Ad Grants este programul de marketing digital adresat organizațiilor nonprofit prin care Google oferă fonduri în limita a $10.000 pe lună pentru anunțuri sponsorizate în scopul promovării misiunii, pentru a atrage donații sau voluntari.
Așadar, odată ce ești calificat, primești fonduri pentru Google Search Ads, mai exact pentru afișarea de anunțuri text în rețeaua de căutare Google.
Condițiile pe care trebuie să le îndeplinești înainte de accesa fondurile:
- Să ai un cont google (google account) pentru asocierea organizației cu programul Google Ad Grants;
- Asociația să aibă un website securizat de calitate;
- Să monitorizare și să ai activitate periodică în campaniile de promovare Google Ads.
Separat, mai sunt necesare două cerințe:
- Să activezi contul Google Ad Grants;
- Să aderi la programul Google Ad Grants.
Durata de activare a contului poate dura câteva săptămâni și este important să iei în considerare criteriile de eligibilitate.
Criterii de eligibilitate pentru ONG-uri:
- Organizația trebuie să fie înregistrată în Programul TechSoup România, detalii pe techsoup.ro;
- Organizația trebuie să fie înregistrate ca asociație, fundație, federație sau asociație religioasă și să funcționeze cu statut nonprofit, de utilitate publică;
- Acceptați Termenii și condițiile Google pentru organizații nonprofit.