fbpx

Strategie Google Ads- Entry level

Cum alegi strategia potrivită pentru Google Ads

Strategia, în cazul publicității online, se referă, așa cum este firesc, la stabilirea obiectivelor și planificarea cursului acțiunilor de urmat, segment deloc nesemnificativ în contextul îmbunătățirii algoritmilor Google. Mai jos vă propunem o procedură  simplificată, potrivită conturilor de publicitate mici și medii.

Înainte de a te hotărî ce tipuri de campanii vrei să folosești:

  1. Stabilește-ți obiectivul de business (ex: vrem să creștem, ori vrem să reducem costurile cu publicitate, etc.!)
  2. Stabilește indicatorii de performanță relevanți în funcție de obiectivele de business (ex: ne interesează cât ne costă să aducem un client nou!),
  3. Dacă ai în derulare anunțuri sponsorizate, fă o evaluare a stării actuale a campaniilor (cât și pe ce tip de campanii cheltuiești bugetul de publicitate?),
  4. Stabilește ținte ale indicatorilor pe termen mediu și lung (vrem ca în 2022 să creștem volumul vânzărilor cu 30%).

După acești pași, este timpul să alegi tipul campaniilor Google pe care urmează le activezi:

  1. Brand Awareness – popularizarea brandului, campanii axate pe vizibilitate;
  2. Lead Generation – campanii concentrate pe vânzări.

Am aplicat acest sistem la unul dintre clienții noștri și am obținut îmbunătățiri vizibile în numai câteva săptămâni de colaborare. Vezi studiu de caz aici.